Najnowsze Wpisy

...:::KoNiEc FeRii:::... Komentarze (1)
01. lutego 2004 14:55:00
linkologia.pl spis.pl

...:::OsTaTniE 2 TyGoDniE Były DLa MniE WyJąTKoWo UdAnE:::.......::::WieC ByŁeM SoBie Na ObOzIe Z DrUzYnĄ(PieRSciEnIa:))) DruGi TyDziEń ByŁ TeŻ SpoKoJoWy WsZysTkie Dni SpędZaŁeM Z NaJLePszYmi ZnaJoMyMi Co PraWda W JedEn DzieŃ WróCiŁeM z LiMeM Na TwaRzY Ale SpoKo :] ALe TeN ZaJeBisTy CzAs Się WŁaŚniE DzisiAj KoŃczY:::......:::JuTrO BuDa A NaStePne WoLnE DoPierO Na WiELkaNoc i TeRaZ TyLko WaŻniEJszE PoZdRoWieNia-->DLa ReALa-> For DaGa & RyLa OraZ KLaUdii :) i JesZczE DLa ChłoPóW --> DLa KoRneRa --> ZjeBoLA :))))))) WyRzYKa i YaHAa (Za To LiMo PoD OkIeM) DLa...DLa CzAta--> To DLa SkAy (oNa JUż Wie Za Co JeJ DzieKuJE :)) I DLa MiSia WeSoŁeGo (RIpMaV O ToBie PamIeTa) :D To WszYSKo ---> StRzaUka all

...:::yellosss:::... : :

...:::ChWiLe ULotNe RuLeZ:::... Komentarze (2)
30. stycznia 2004 21:27:00
linkologia.pl spis.pl

Nie ufam nikomu
Kocham tylko tych co na to zasłużyli
Jeszcze nie szeleszczę kasą
Tak jak klasą z winyli
Więc nie przepuszczę żadnej chwili
Gdyż żyję na kreskę
W każdą chwilkę wbijam szpilkę
Jak pineskę w deskę
Życie jem jak Milkę
Bowiem wiem że jestem lśnieniem
I okamgnieniem
Że będę wspomnieniem
Za pozwoleniem, sprawdź to
Zanim schowasz dzień pod powiekami
Powiedz co z twoimi nie pozałatwianymi sprawami
Czasami wręcz zasysam otoczenie moimi receptorami
Zachwycam się chwilami jak dobrymi produkcjami
Film na siatkówce zdobywa nagrodę Grammy
Za brak porównania z celuloidami
Momentami pomiędzy oddechami
Życie fala mi tsunami
Zalewa doznaniami i bodźcami
Razem z chłopakami chodzimy po mieście
Kilkanaście centymetrów ponad chodnikami
Taktowani przez dwa tysiąc dwieście
Przygniatani problemami
Ciągle na podeście
Z mikrofonami w ciągłym manifeście
Weźcie sprawdźcie to
Bo to widać w każdym geście
Jesteście, więc zauważcie to nareszcie
Odbierzcie dzisiejszy dzień jak podarunek
Cieszcie się i obierzcie na jutro kierunek
Odważcie się, zróbcie ten krok
Podnieście wzrok
Na razie, strzałka, mówił Fokusmok
Łapię chwile ulotne jak ulotka
Ulotne chwile łapię jak fotka
Chwile ulotne chwytam
Jak sygnał satelita
I ta różnica
Nie krążę po orbitach
Lecz twardo stąpam po chodnikach
Chcę żyć aktywnie nim wyciągnę kopyta
Jest pewna dewiza którą znam
Carpe diem
Uznają ją ludzie, z którymi gram
O tym wiem
Z każdym dniem łapię chwile
Ulotne jak motyle
Na stałe
Koduję we fragmentach bądź całe
Zapamiętałem już ich bez liku
Wszystkie mam w sobie
Żadnej w pamiętniku
Zaś w notatniku bądź w kalendarzyku
Notuję zadania i termin wykonania
Zgroza
Gandzia zostawia ślady jak sanek płoza
A pamięć zawodna jak prognoza
To skleroza
Poza tym istnieje sprawnych komórek doza
Chwile przychodzą tam jak koza do woza
Raz łapię chwile
Te słodziutkie choć krótkie
Innym razem te
Bezpowrotne i ulotne
Łapię chwile ulotne jak ulotka
Ulotne chwile łapię jak fotka
Życie nasze składa się z krótkich momentów
Cudownych chwil czy przykrych incydentów
Niczego nie przegapię
Wszystkie je łapię
Korzystam z talentu
Przelewam go na papier
Więc łapię chwile ulotne jak ulotka
Ulotne chwile łapię jak fotka
Dbam, by chwile ulotne jak notka
Nie uleciały jak ulotna plotka
W niepamięć
Każdy gest i każde zdanie
Obrazy przed oczami
Zawieszone jak na ścianie
Te wramię
To jedno co na pewno zostanie
Reszta przeminie jak znoszone ubranie
Dwadzieścia lat minęło jak jeden dzień
Nie masz co wspominać?
Lepiej swe życie zmień
Póki czas
Nie czeka na nas
Więc zaśpiewaj jeszcze raz
Mamy po dwadzieścia lat
Przed sobą cały świat
Przed sobą cały życia szmat
Więc jestem rad
Z każdego poranka i wieczoru
Dawno już dokonałem wyboru
I jestem dyspozytorem własnych torów
Spełniam się w muzyce hard core'u
I wiem, że wspomnienie nigdy nie zginie
Tak jak wspomnienie o pierwszej dziewczynie
Jak czasy podstawówki
Zbite butelki, ubite lufki
Starte zelówki w podróży
Polowanie na chwile się nie dłuży, się nie nuży
Łapię chwile ulotne jak ulotka
Ulotne chwile łapię jak fotka

...:::yellosss:::... : :

...:::PoZDrO:::...DLa GirLs Komentarze (2)
26. stycznia 2004 11:21:00
linkologia.pl spis.pl

...:::---> WieLkiE CaŁuSy DLa MoJeJ KoChAnEY SkAy OrAz DLa WieLu InnYcH cZaTeRiAnEk MiEdzY InnYmI MoJeJ JeDyNeJ SiSqI Na CzATQu CzYLi MaRtOoOOssSSs, Dusii (Za StaRa MiLoSc), LiLi (JeSLi JeSzCzE O MNiE PaMieTa :), DLa KaGoMe (Za To Że JeST ŚwIetNa QmPela), FiEFioRki (BaRdZo Cie LuBie), ZooM BiNy (JaK U DusKi - Za StaRa MiLosc), PsyCHoGirL (DoBra QmpElka), ZaPoS (DzieKi Że OdWzAjEmniAsZ Mi PrzYjAźŻŃ), RaMiRezKi (Za To Że JeSt PoPrtoSTu SPoKO), DLa WhIteStaR (KieDy W KoncU PoGadAmY?), Sue (SzkODa Że WoLiSz SieDziEC Na GiMie Z TyMI ZmULaSaMi), Ais (Za StaRa PRzYjaźŃ), DLa AsKii (Za StaRa PrzyJażń), DLa KeNy I KiNii (Za TO Że Są MoImi DobRyMi PrZyJacIóŁaMi), DLa GaGu (Za To Że JeST BaRdZo SpoKo GirL) , DLa HoLLy(Za StaRą PrzYJaźŃ CioCiu), DLa KaRoLi(NieZnaM CIe aLe WieM Że JesTEs Z PozNAnIa a To Już WieLKi PluS), DLa MisIi Z CHoRzOwa(Za WsPoLne SzLuGi) JeSLi O KiMś ZaPoMniaŁeM To WIelKie Sorry

CmOki DLa WszYsTkicH WyŻeJ WyMieNioNycH :-*:-*:-*:-*:-* P O Z D R O :-*:-*:-*:-*:-*:-*

...:::yellosss:::... : :

...:::MaNiaK To SzMaTa:::.... Komentarze (2)
14. stycznia 2004 19:47:00
linkologia.pl spis.pl

...::::WiTaM WsZySTkiCh Co ODwAzYLi SiE WejSc NA MoJegO BloGa...ChWiLe ULoTne TrWaJa:::....PozDrO DLa NiEkTorYch Co MuSzA MniE ZnoSic MiEdzY SzkOLnyMi ŁaWaMi:::....pa

...:::yellosss:::... : :

...::::NuDzI Mi SiĘ:::.... Komentarze (2)
13. stycznia 2004 22:49:00
linkologia.pl spis.pl

...:::Są LuDziE I TaBoReTY ALe NiE WsZyScY Będą KrZesŁasMi:::....<---PozDrO DLa WoJciecHa P.

Ps. Ha Ci W De !

...:::yellosss:::... : :

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
2627282930311
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

celmar | vicky | wszystkoalbonic | nieprawdopodobnie | asdasf | Mailing